Újabb sikerek, ezúttal a párizsi SIAL kiállításon

2008. október – A CandyGlobe Magyarország Kft. a HELL energiaital hazai sikere mellett, kiemelten fontosnak tartja a nemzetközi terjeszkedést is. A szeptember végi moszkvai World Food – Oroszország legnagyobb kiállítás után október végén, a világ legnagyobb és legrangosabb expo-ján a SIAL-on is egyedi, saját standdal képviseltette magát a márka. A közel 100 négyzetméteres területen 5 nap alatt, minden földrészről megfordultak üzleti partnerek.

A látványos, gyors ütemű növekedés folytatásaként az orosz piacra lépés fontos momentum a HELL márka életében. Ennek első lépése az 1992 óta megrendezésre kerülő moszkvai élelmiszeripari kiállítás, ahol a HELL energiaital először mutatkozott be a szakmai közönségnek!

A pokoli design, a DJ és a különleges – erre az alkalomra készült – ruhákban táncoló lányok senkit sem hagytak hidegen a szakmabeliek és a nézelődők közül.

A márkatulajdonos cég export igazgatójának, Tomas Grosch-nak véleménye szerint, különösen az impulzív termékeknek – mint a HELL energiaital – van szükségük az image-hez méltó megjelenésre az üzleti, szakmai fórumokon is, hasonlóan a fogyasztók felé irányzott kommunikációjukhoz.

A reakciókat összegezve megállapítható, hogy a pozitív visszajelzések nem csak a CandyGlobe Magyarország Kft., hanem a teljes hazai élelmiszerkereskedelmi szakma sikerét is jelentik.

még több hír

2015-ben is MagyarBrands elismerésben részesült a XIXO

2014 után, idén ismét elnyerte az üdítőitalok fiatal hazai márkája, a XIXO a MagyarBrands elismerést. A prémium magyar üdítőital gyártója,…

MagyarBrands díjat kapott a XIXO!

2014-ben, az Év Terméke díj után, a MagyarBrands elismerést is elnyerte az alig másfél éve bevezetett XIXO üdítőital márka. A…

Az Év Terméke 2014 díjjal jutalmazták a XIXO jegesteákat

Tegnap este ünnepélyes gála keretében immár harmadik alkalommal adták át a Product of the Year / Az Év Terméke Díjakat.…
további hírek