A HELL Energy hatalmas sikert aratott a 2012-es Prodexpo-n

2012. február – Az év elején – ahogyan már korábban is a világ számos nagy élelmiszeripari kiállításán – Moszkvában képviseltette magát a HELL ENERGY a XIX. Nemzetközi Élelmiszeripari és Ital Szakkiállításán. Moszkva legrangosabb élelmiszeripari seregszemléjén tavaly 55 országból több mint 2000 kiállító vett részt és a látogatók száma meghaladta az 50 ezret. Éppen ezért a kiállítás nem csak Oroszországban, de a FÁK államokban és Kelet-Európában is igen népszerű a beszállítók és disztribútorok között. Tulajdonképpen itt dől el, hogy a következő évben mely termékek tudják megvetni a lábukat Oroszországban, vagy tovább erősíteni jelenlétüket.

Az idei PRODEXPO, a kiállítás történelmének minden eddigi rekordját felülmúlta, mivel több mint 102 ezer m2 területen, 2100 a világ minden tájáról érkezett cég mutatta be termékeit. A kiállítók között ott volt a HELL ENERGY is, aki az orosz piacon még új szereplő, azonban nem titkolt célja, hogy rövid időn belül berobban a piacra. A Forma1, a drift és más technikai sportok rajongói számára biztos, hogy már ismerősen cseng ez a név Oroszországban is, mint ahogy ismerős a sikeres fiatal magyar cég ördögfejes logója is, már a világ 28 országában tudta rákényszeríteni a legnagyobb energiaital-gyártó világmárkákat, hogy számára is helyet szorítsanak a piacon.

Azon szerencséseknek, akiknek alkalmuk volt kilátogatni február 13 és 17 között a PRODEXPO-ra, egy pokolian fontos eseménynek lehettek a tanúi: az orosz alkoholmentes italok piacára ugyanis betört egy új vakmerő játékos. Erről hamarosan személyesen is megbizonyosodhatott mindenki, hiszen már márciusban megjelentek a piros-fekete dobozok valamennyi nagyobb élelmiszerüzlet polcain. Természetesen, később a kisebb üzletek felé is tovább bővül a disztribúció.

A HELL standja az egész kiállítás alatt tömegeket vonzott, ami nem utolsó sorban – a finom energiaital mellett – a csinos, ördögszarvat viselő, szexi hostess lányoknak volt köszönhető. Szintén kevés embert hagyott hidegen a kiállított, HELL branddel ellátott Hummer H1, amely esténként Moszkva utcáit járta és pokoli energiával töltött fel mindenkit, aki olyan szerencsés volt, hogy találkozott vele.

még több hír

2015-ben is MagyarBrands elismerésben részesült a XIXO

2014 után, idén ismét elnyerte az üdítőitalok fiatal hazai márkája, a XIXO a MagyarBrands elismerést. A prémium magyar üdítőital gyártója,…

MagyarBrands díjat kapott a XIXO!

2014-ben, az Év Terméke díj után, a MagyarBrands elismerést is elnyerte az alig másfél éve bevezetett XIXO üdítőital márka. A…

Az Év Terméke 2014 díjjal jutalmazták a XIXO jegesteákat

Tegnap este ünnepélyes gála keretében immár harmadik alkalommal adták át a Product of the Year / Az Év Terméke Díjakat.…
további hírek