Új ízek és designváltás a XIXO-nál

Elképesztő nyeremények, új ízek és designváltás – idén sem tétlenkedik a XIXO

Budapest, 2019. április 16. Nem telhet el úgy év, hogy a XIXO ne rukkolna elő valamilyen egyedülálló újdonsággal. Nincs ez másként idén sem! A tavaly 5. születésnapját ünneplő magyar italmárka 2018-ban elért piacvezetői* pozíciója és gyönyörű képsorokból álló, magyar élsportolókkal forgatott reklámfilmje után újabb nagy dobásának részleteit egy különleges rendezvény keretein belül osztották meg vendégeikkel a hétfő délelőtti rendezvényükön.

Impozáns környezetben, a Bazilika lábánál elhelyezkedő Platz étteremben rendezte meg idei első eseményét a XIXO. Az összejövetel apropója nem kevesebb, mint három nagy bejelentés volt, amelyet hazánk ismert filmes-, zenei és médiaszemélyiségei, valamint élsportolóink előtt prezentált hétfő délelőtt a magyar italmárka.

A rendezvény háziasszonya, Nagy Réka modell, műsorvezető, lerántotta a leplet a XIXO idei újdonságairól. Így a jelenlévők elsők között kóstolhatták meg a márka szénsavas portfóliójának legújabb tagjait, a XIXO Raspberry-Mint Zerot és a XIXO Red grape Zerot. A brand kiemelt figyelmet fordít arra, hogy szénsavas termékeik kiváló minőségű alapanyagokból készüljenek, aszpartám és tartósítószer hozzáadása nélkül. A két frissítő finomság cukormentes, így fogyasztásukkal nem növeli a napi kalóriabevitelünket sem.

Az új ízek mellett az új design is bemutatásra került.

Az új csomagolás tervezése során fontos szempont volt, hogy egy letisztult, de feltűnő designt kapjon a szénsavas portfóliónk, és amikor a fogyasztó a kezébe veszi a terméket, tapintásra is ezt a prémium érzetet adjuk vissza, ezért egy speciális, úgynevezett ‘soft touch’ lakkot választottunk a dobozos kiszerelések felületkezeléséhez. Ettől lesz a polcon egyedi és látványos, fogyasztáskor pedig kellemes tapintású a doboz.” – mondta Fodor Imola Lilla, a XIXO márkaigazgatója.

A délelőtt legnagyobb bejelentése azonban csak ezután következett. Az étteremben egy BMW 840d XDrive Coupe típusú luxusautó várakozott, okkal. 2019. április 15-től ugyanis elindul a XIXO – hazánkban páratlan – nyereményjátéka, melynek a gyönyörű jármű lesz a fődíja. A három hónapon át tartó játékban való részvételhez nem kell mást tenni, mint vásárolni bármilyen XIXO szénsavas terméket, a blokkot regisztrálni a nyereményjáték weboldalán és gyűjteni a pontokat; a fémdobozos termék 1 pontot, a PET palackos pedig 2 pontot ér. Nem csak a luxusautó keresi gazdáját, hiszen kisorsolásra kerül naponta 50 000 Forint, hetente egy SAMSUNG Smart TV, a hónap győztese pedig eltölthet másodmagával egy teljes hétvégét az Avalon Resort & Spa-ban. A játékban akár már két termék (1 can + 1 PET = 3 pont) feltöltésével is részt lehet venni a napi nyereményért, de az esélyek növelése érdekében érdemes minél több pontot gyűjteni, hiszen több mint 100 elképesztő ajándék kerül kisorsolásra.

A nyereményjáték részleteiről az alábbi linkre kattintva tájékozódhatnak:

www.xixo.hu

*(Forrás: AC Nielsen kiskereskedelmi index, 2018 év összesített adatai (total Hungary + petrol + tobacco csatornák)

még több hír

Indul a XIXO új image kampánya

Budapest, 2020. július 9. - Hazánk egyik vezető italgyártója, a HELL ENERGY Magyarország intenzív kampányokkal és jelenléttel újrapozícionálja XIXO brandjét.…

Természetesen hazai!

Fedezd fel kedvenc ízeid, és váltsd a XIXO dobozokat és kupakokat garantált Dorko ajándékokra vagy XIXO termékekre! Mától minden XIXO…

Jönnek a nyár legmenőbb frissítői

Budapest, 2020. április 21. – Az idei nyár se maradhat el XIXO újdonság nélkül, hiszen a Mojito és Mojito-Mango ízesítésű…
további hírek