Megújulnak a XIXO jegesteák

2021. május 4. – A 2021. január-márciusi darabeladásokat tekintve élen álló XIXO* megújult csomagolással várja a minőségi jegesteák kedvelőit. A XIXO Ice Tea termékcsalád tagjai valódi gyümölcstartalmat hangsúlyozó, megújult köntösben kerülnek a boltok polcaira. A XIXO ezzel a lépéssel megerősíti pozícióját a jegesteák piacán, és nem a trendeket követve, hanem diktálva készül a nyári szezonra.

A XIXO jegesteák sikerének titka a rengeteg ízvariáns mellett az elérhető ár és a minőségi összetevők. A 2013 óta létező magyar márka újabb mérföldkőhöz érkezett: megújult csomagolással tűnik fel a piacon.
„Hiszünk abban, hogy a kategória legnagyobb márkájaként felelősek vagyunk fogyasztóink jóllétéért. Jelenleg 11 különböző ízzel rendelkezik a jegestea portfóliónk, így mindenki megtalálhatja a számára leginkább kívánatos változatot. A XIXO termékeink válogatott, minőségi összetevőkből, természetes teakivonattal és valódi gyümölcslé koncentrátummal, zero változatai pedig természetes édesítővel, sztíviával készülnek. Emellett, kiemelten fontos környezetünk védelme, így a XIXO újrahasznosított aludobozba is csomagolja termékeit, miközben mindenki számára elérhető áron kínálja őket. A fejlődés a márka DNS-ébe van kódolva és ennek a folyamatnak a következő fontos lépése volt a csomagolásváltás. Az új XIXO Ice Tea designnal a természetességre és frissességre hívjuk fel figyelmet. Az adott ízvariánsra jellemző gyümölcs színe adja a doboz alapszínét, melyen a tealevelek sziluettje jelenik meg, a XIXO márkanévből pedig a legegyedibb karakter, az X betű körvonala keretezi a gyümölcsöket. Bízunk abban, hogy az új csomagolással tovább erősödik jelenlegi fogyasztóink márkánkba vetett hite és az értékeinkre fogékony új vásárlókat is megszólítjuk majd” – mondta el a designváltás kapcsán Vecsei Márton, a XIXO márka vezetője.

A design váltás a márka teljes portfólióját érinti, a megújult XIXO jegesteák május elejétől folyamatosan kerülnek forgalomba.

* A NielsenIQ piackutató 2021. január-március adatai alapján a teljes hazai kiskereskedelemben - beleértve a dohányboltokat és a benzinkutakat is - értékesített darabszám alapján. A kiskereskedelmi index nem terjed ki a vendéglátóipari egységek forgalmára.

még több hír

A XIXO három szénsavas itala is Superior Taste Award elismerésben részesült

Két csillagos Superior Taste Awarddal, azaz a kiemelkedő ízért járó nagydíjjal ismerte el a magyar XIXO szénsavas ital termékcsalád három…

Készüljünk a nyárra a XIXO legújabb, trendi ízével!

Limitált kiadású fúziós ízzel kedveskedik a minőségi jegesteák kedvelőinek a XIXO – júniustól elérhető a boltok polcain a görögdinnye-málna ízű…

Átadták Szikszón az 50 millió forintos adományból épült XIXO Bringa Kertet

Szikszó, 2022. május 30. – Társadalmi felelősségvállalási programjának keretében a HELL ENERGY cégcsoport 50 millió forintos adományt adott át Szikszó…
további hírek