A 2021-es X-Faktor nyertese XIXO márkanagykövetként folytatja

- Alee mondja meg, kik a legkreatívabb tartalomgyártók -

 

A jubileumi, 2021-es X-Faktor győztese, Alee most új szerepben mutatkozik be, ezentúl a megnyerő stílusáról és pörgős szövegeiről ismert fiatal rapper a XIXO márkanagyköveteként népszerűsíti a minőségi szénsavas üdítőitalok és jegesteák fogyasztását. Első feladata rögtön egy szuper izgalmas projekt: a XIXO egy nyereményjáték keretein belül fogja keresni következő influenszereit ALEE közreműködésével.

Tavaly decemberben robbant be a köztudatba Alee, amikor megnyerte a népszerű televíziós tehetségkutató műsort, az X-Faktort. A céltudatos fiatal rapper azóta szinte egy percre sem állt le, ontja magából a slágereket, klipjeit már több mint 35 milliószor nézték meg a legnagyobb videómegosztó csatornán. A dalok gyártása és a fellépések mellett most egy új feladatot is elvállalt, a minőségi szénsavas üdítőitalairól és jegesteáiról ismert márka, a XIXO nagyköveteként is láthatjuk ezentúl az online és az offline térben egyaránt.

“Nincsen gond”, “Salsa” és még sorolhatnánk Alee slágereit, melyekkel gyorsan belopta magát a fiatalok szívébe. Nem is kérdéses, hogy benne van az a bizonyos “plusz”, vagyis az X, ahogy bennünk is (XIXO). Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy áprilistól egymást erősítve keressük a jövő véleményvezéreit, akik saját maguk által készített Insta és TikTok videókkal mutatják be kreativitásukat.” – mondta el Vecsei Márton, a XIXO márkavezetője.

“Ha valaki egy évvel ezelőtt azt mondja nekem Kevermesen, hogy az egyik legmenőbb magyar italmárka arca leszek, és ennek keretében másoknak is segíthetek megtalálni a saját útjukat, a saját hangjukat, akkor biztosan őrültnek nézem. És tessék, most itt vagyok. Izgatottan várom az indulást, hetente más feladatot adunk a versenyzőknek, de annyit már elárulhatok, hogy az egyikben velem kell majd duettezni.” – tette hozzá Alee.

A XIXO kampány április 13-án indul, bővebb információt az érdeklődők a www.xixo.hu oldalon találnak.

még több hír

Megújulás kívül-belül

Tavaszi megújulásról már hallottunk, de miért ne lehetne őszi is? A XIXO most az őszi megújulás jegyében kívül-belül változtatott két…

A XIXO három szénsavas itala is Superior Taste Award elismerésben részesült

Két csillagos Superior Taste Awarddal, azaz a kiemelkedő ízért járó nagydíjjal ismerte el a magyar XIXO szénsavas ital termékcsalád három…

Készüljünk a nyárra a XIXO legújabb, trendi ízével!

Limitált kiadású fúziós ízzel kedveskedik a minőségi jegesteák kedvelőinek a XIXO – júniustól elérhető a boltok polcain a görögdinnye-málna ízű…
további hírek