Díjak

2014 után, idén ismét elnyerte az üdítőitalok fiatal hazai márkája, a XIXO a MagyarBrands elismerést. A prémium magyar üdítőital gyártója, a HELL ENERGY Magyarország Kft. mindig kiemelt fontossággal kezelte a fogyasztók igényeit, ezért nagy hangsúlyt fektet a termékfejlesztésre. A jegesteákból, limonádékból és ízesített vizekből álló termékportfólió már a piacra vezetést követő évben nagyon népszerű lett a magyar fogyasztók körében, amelyet a MagyarBrands díj újbóli elnyerése is igazol.

A MagyarBrands Szakértői Bizottsága immár hatodik éve díjaz olyan magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) alapján a XIXO igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP fogyasztói márka egyike legyen.

A 2010-ben életre hívott MagyarBrands program legfőbb célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. A magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. A MagyarBrands hazai márkákat díjaz, melyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják.

„Fiatal brandként, nem sokkal a bevezetés után, két egymást követő évben nyerte el a XIXO márkánk a MagyarBrands díjat. A fogyasztók visszajelzésein is alapuló díj számunkra nagyon fontos mérce, hisz azt mutatja, hogy a folyamatos termék innováció és a fogyasztók igényeinek kielégítésére irányuló törekvésünk nem hiábavaló. Hiszünk abban, hogy a magyar üdítőital piacon – az energiaital szegmensen kívül – más kategóriákban is van hely az elsők között a prémium magyar márkáknak. A XIXO üdítőital családdal nem titkolt célunk a cég korábbi sikereinek folytatása.” – mondta el Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. markering igazgatója.

A márkáknak a MagyarBrands elismerés olyan kézzelfogható előnyt jelenthetnek a magyar és a nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek vonzereje és elismertsége is növekszik a vásárolók szemében.

2014-ben, az Év Terméke díj után, a MagyarBrands elismerést is elnyerte az alig másfél éve bevezetett XIXO üdítőital márka. A HELL ENERGY PET palackos üdítőitalai – melyek ice teákból, limonádékból és ízesített vizekből állnak – igen rövid idő alatt váltak a fogyasztók széles körében ismertté és közkedvelté, amit a most elnyert kitüntetés is mutat.

Idén ötödik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel azokat a magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek mind nemzeti, mind nemzetközi viszonylatban is. A programban részt vevő márkák önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése és ismertség fókuszú fogyasztói kutatás alapján kapták meg az elismerést. Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás,) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) alapján a XIXO igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói márka egyike legyen.

A 2010-ben életre hívott MagyarBrands program legfőbb célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. A magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. A MagyarBrands hazai márkákat díjaz, melyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják.

„Idén már a második elismerést kapja a XIXO márkánk, amit csupán tavaly nyár elején vezettünk a piacra. Úgy gondolom, hogy az ilyen, elsősorban a fogyasztók visszajelzésén alapuló díjak az elsődleges visszajelzések számunkra, hogy jó úton járunk. A XIXO márka által képviselt értékek, a kiemelkedő minőség, a megfelelő szakértelem és a fogyasztók igényeinek kielégítésére irányuló folyamatos törekvés eredményeképp könyvelhető el ez az elismerés. Büszkék vagyunk arra, hogy másfél év alatt a márkánk nem csak ismertté, de közkedveltté és elismerté is vált a fogyasztók széles körében.” – mondta el Fodor Imola Lilla, marketingigazgató.

A díjazott márkákhoz kapcsolt értékek olyan kézzel fogható előnyt jelentenek, amely révén növelhető a termékek megbízhatósága, elismertsége.

Tegnap este ünnepélyes gála keretében immár harmadik alkalommal adták át a Product of the Year / Az Év Terméke Díjakat. A rangos elismerésért idén is FMCG, OTC és háztartási-műszaki területekről nevezhették be a gyártók és a forgalmazók új, innovatív termékeiket, a hazai kereskedelmi forgalomban megtalálható árucikkek 12 kategóriában kapták meg az elismerést.  A jegestea kategória-nyertese, a tavaly májusban forgalomba került XIXO Jegestea család lett, a HELL ENERGY Magyarország Kft. legújabb, PET palackos prémium üdítői.

A termékminősítési programba a gyártók és forgalmazók azokat a termékeiket és szolgáltatásaikat jelölhetik, melyek az újszerűséget és az innovatív megoldásokat képviselik, legyen szó akár csomagolásról, hatóanyagról vagy kiszerelésről. A mechanizmus ugyanaz volt idén is, a legnépszerűbb Magyarországon is kapható termékeket a fogyasztók döntését elemző GfK Hungária által végzett reprezentatív, 2000 fős kutatás alapján választották ki.  A benevezett innovatív termékeket először egy szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték őket kategóriánként.

A korábbi sikerek tükrében – 2012-ben ugyanis a HELL New Generation lett az energiaital kategória győztese –, az innováció elkötelezett híveként a megmérettetésen 2014-ben a HELL ENERGY Magyarország Kft. is részt vett, ezúttal új, PET palackos termékével, a XIXO jegestea családdal. A sikeres próbaüzemet követően 2013 tavaszán indult el a minőségi PET palackos termékcsalád, a XIXO üdítőitalok gyártása a HELL ENERGY szikszói üzemében, a csúcstechnológiát képviselő, új gépsoron. A jeges teákból, limonádékból és ízesített vizekből álló versenyképes, prémium magyar termékek a minőség és egyedi ízek védjegyével kívánják színesíteni a hazai – többnyire multinacionális cégek által uralt – üdítőital piacot. A teljes portfolió szigorú minőségellenőrzésen átesett, válogatott és elsőrangú alapanyagokból, természetes ásványvíz felhasználásával készül, mesterséges színezéket nem tartalmaz, a hosszú minőség-megőrzési idő pedig passztőrözéssel biztosított.

A HELL ENERGY nevében az elismerést, melyet a cég egy éven keresztül használhat majd a XIXO jegesteáin, Tóth Imola Lilla marketing igazgató vette át: „Az innováció vállalatunk életében igen fontos, ezért is szimpatizálunk ezzel az elismeréssel már a kezdetektől. Két évvel ezelőtt még az egyik forradalmian új energiaitalunkkal, idén pedig a legújabb prémium üdítőital családunkkal neveztünk. Az innováció jelentőségét a napi fogyasztási cikkek piacán nem lehet eléggé hangsúlyozni, hiszen naponta jelennek meg újabb és újabb termékek. A kutatások azonban azt mutatják, hogy Nyugat-Európában a bevezetett termékújdonságok 70 százaléka egyáltalán nem válik sikeressé és a termékek fele nem hozza az előre jelzett forgalmat. Éppen ezért fontos, miként tudjuk megszólítani a fogyasztóinkat és hogyan tudjuk kommunikálni feléjük a jó ár-érték arányhoz tartozó termékelőnyöket. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy valamivel kevesebb, mint egy év alatt a XIXO jegesteáink olyan népszerűvé tudtak válni a magyar piacon, hogy ezt a fogyasztók közvetlen visszajelzésén alapuló díjat meg tudtuk nyerni!” – mondta el a XIXO márka marketing igazgatója.
GfK Hungária Piackutató külön felmérésben vizsgálta a korábban díjazott termékek forgalmának alakulását. A felmérés egyértelműen kimutatta, hogy azok a nyertesek, akik tudatosan gondozták a márkájukat, egyértelmű forgalomnövekedést értek el a logó használatának segítségével.

Az idén tizedik születésnapját ünneplő HELL ismét elnyerte a MagyarBrands díjat. Idén először immár három kategóriában díjazta a szakmai bizottság a márkákat, melyek közül a HELL a „Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriában részesült elismerésben. A száz százalékban magyar tulajdonban lévő vállalat terméke, a HELL energiaital kizárólag hazai munkaerő alkalmazásával készül és mára már több mint 40 országban elérhető.

A MagyarBrands Szakértői Bizottsága már hetedik éve díjaz olyan magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) alapján a HELL igazi magyar márkának számít. Minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP fogyasztói márkák egyike legyen.

Egyre több magyar fogyasztó számára fontos, hogy az általuk megvásárolt termékekkel hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. A MagyarBrands olyan hazai márkákat díjaz, melyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják. „A HELL az elmúlt tíz évben világmárkává nőtte ki magát és bebizonyította, hogy 100 százalékban magyar cégként is lehet komoly nemzetközi sikereket elérni. Emellett a folyamatos beruházásoknak köszönhetően, nemcsak a magyar gazdaság fontos szereplője, de a munkahelyek teremtésében is élen jár. A hazai és számos nemzetközi piacon betöltött vezető pozícióját évről évre azzal tudja megőrízni, hogy elkötelezett a magas minőség és az innováció mellett, így újabb és újabb ország piacán válhat meghatározó szereplővé a közeli jövőben. A MagyarBrands díj többek között ennek a munkának is a méltó elismerése” – értékelte a díj elnyerését Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. marketingigazgatója.

A Legjobb Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás kategóriában elnyert díjat az ötödik alkalommal megrendezett WORLD CSR Congress-en adták át 2016. február 18-án, Mumbaiban.

A World CSR Congress idén először választott be Kelet-Közép Európából olyan vállalatokat, amelyek tevékenységük aktív részeként kezelik a társadalmi felelősségvállalást és méltók a meghirdetett tizenhét díjkategória egyikére, így ez az első év, hogy magyar vállalatot is díjaztak. A HELL ENERGY Magyarország Kft. a résztvevő 90 ország képviselői közül – a magyar cégek között elsőként – nyerte el a Best Corporate Social Responsibility Practise díját.

„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy ilyen jelentős nemzetközi elismerésben részesültünk, ez egyben visszaigazolás is számunkra, hogy jó úton járunk. Büszkék vagyunk arra, hogy technológiai fejlesztést, folyamatosan bővülő beruházást és munkahelyeket tudunk hozni az északi régiónak azon részébe, ahol a munkanélküliség igen magas. Mi nem csak egy kiváló minőségű terméket adunk el, hanem emellett egy stabil, folyamatosan fejlődő vállalatot hoztunk létre, mely több mint 500 családnak is munkát ad. Emellett lokálpatriotizmusunkról is ismert cégként a helyi közösségek, szervezetek állandó támogatói vagyunk” – nyilatkozta Tóth Eszter Anna, a HELL ENERGY Kft. PR igazgatója.

Budapest, 2015. november 13. – Az elmúlt évhez hasonlóan a HELL energiaital márka idén is elnyerte a MagyarBrands díjat. Az Európa legmodernebb gyárában készülő termék több mint öt éve piacvezető Magyarországon. A mára már világmárkává nőtt és több mint 40 országban forgalmazott HELL energiaital száz százalékban magyar tulajdonban van és hazai munkaerő alkalmazásával készül.

A MagyarBrands Szakértői Bizottsága immár hatodik éve díjaz olyan magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) alapján a HELL igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP fogyasztói márka egyike legyen.

A 2010-ben életre hívott MagyarBrands program legfőbb célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. Egyre több magyar fogyasztó számára fontos, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. A MagyarBrands hazai márkákat díjaz, melyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják. „A HELL lokálpatrióta szemlélete közismert, termelését – a szikszói gyár 2011-es átadása óta – kizárólag Magyarországon, magyar munkaerő alkalmazásával állítja elő, kiszolgálva a hazai és jelentős export piacait is. A márka elkötelezett az állandó magas minőség és az innováció iránt, így tudja hazánk mellett számos más országban is megszerezni és megtartani piacvezető pozícióját. A MagyarBrands díj újabb elnyerése a HELL cégcsoport közös sikere, amiben a vállalat összes dolgozójának munkája benne van.” – értékelte a díj elnyerését Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. marketingigazgatója.

Budapest, 2014. november 28. A tegnap immár hatodik alkalommal átadott Pegazus Díj jelöltjei között szerepelt – egyedüliként az üdítőital kategóriában – a piacvezető magyar energiaital-gyártó cég, a HELL ENERGY Magyarország Kft. is. A legdinamikusabban fejlődő magyar vállalkozások 2014-ben összeállított Közép-Magyarország régió piacvezető kategória rangsorában elért eredményei alapján a HELL az öt legjobban teljesítő vállalkozás közé került.

A Vigadóban tegnap megrendezett exkluzív gálán két kategóriában – feltörekvő és piacvezető – díjazták a kimagasló növekedést mutató magyar vállalatokat, amelyek kiváló példái annak, hogy kedvezőtlenebb gazdasági környezetben is van lehetőség a fejlődésre. A Pegazus Díjjal az adományozók – az Enterprise Investors magán- és kockázati tőkealap-kezelő vállalat, valamint a Bisnode, nemzetközi cégminősítő – a kiemelkedő gyarapodást felmutató magyarországi kis- és középvállalkozásokat ismeri el, minden évben ugyanazon szempontok alapján, azaz a vállalkozások nyilvános árbevételeinek összevetésével felállított rangsor szerint. A jelölt vállalkozások mindegyikéről elmondható, hogy legalább öt éve alapított, magyar többségi tulajdonban álló, jelenleg is aktív, jó likviditási mutatókkal rendelkeznek, és a 2013-as évre vonatkozó EBITDA eredményük pozitív.

„Nagyon nagy szüksége van nemzetünknek példaképekre és jól működő, sikeres vállalkozásokra. Nagyon fontosnak tartom ezen gazdasági szereplők elismerését. Örömmel tölt el, hogy léteznek olyan kezdeményezések, mint a Pegazus Díj, melynek célja, hogy ezekre a kiváló teljesítményekre felhívja a figyelmet!” – mondta ünnepi beszédében a díjazottaknak Cserpes István, a Cserpes Sajtműhely alapító tulajdonosa.

Az idén díjazott cégek is a legkülönfélébb iparágakból kerültek ki, volt közöttük élelmiszeripari és élelmiszerbiztonsági, orvosi berendezés és implantátumok gyártásával, fűtéstechnológiával, fémmegmunkálással, vagy díszítőszobrászati és belsőépítészeti szolgáltatások nyújtásával foglalkozó vállalat is. A hazai vállalatok két kategóriában nyerhették el a rangos elismerést, a FELTÖREKVŐ kategóriában azok a vállalatok szerepeltek, amelyek árbevétele 2013-ban 250 millió és 2,5 milliárd forint között mozgott; míg a PIACVEZETŐ kategóriába olyan hazai cégek kerültek, amelyek árbevétele 2013-ban 2,5 milliárd forint felett volt.

Az üdítőital piac egyetlen magyar piacvezetőjeként – hiszen az energiaital szegmens az egyetlen, ahol nem multinacionális cég áll az első helyen – a HELL ENERGY nagyon örült a megtisztelő jelölésnek, és annak, hogy az öt legdinamikusabb sikeres hazai vállalkozás egyike. Az elismerő oklevelet Jenei Tamás, a HELL ENERGY Magyarország Kft. országos üzlethálózati értékesítési vezetője vette át:

„Vállalatunk, a HELL ENERGY számára igen megtisztelő az elismerés, hiszen a kimagasló gazdasági teljesítményt nyújtó vállalatok között szerepelni, mindenki számára öröm. A HELL a fejlődés motorját az innovációban és hazánkban immár négy éve megszerzett piacvezető pozíciónk magtartása mellett, az export-terjeszkedésben látja. Az utóbbi években a külföldi piacokon való dinamikus térnyerésünk eredményeképp a HELL energiaitalok már a világ több mint 30 országában kaphatók, és számos helyen – hazánkhoz hasonlóan – mi vagyunk a piacvezetők, így Romániában, Cipruson és Bulgáriában is. Ez a díj a HELL valamennyi kollégájának szól, mindazoknak, akik 2006 óta azon dolgoznak, hogy Magyarország egyik legsikeresebb, exporterős vállalkozásává váljon cégünk! Sikerünk alapját továbbra is a fogyasztóink bizalma jelenti, akik tudják, hogy tőlünk mindig a megszokott és elvárt minőséget kapják! A díj további motivációt ad számunkra, mellyel a minőséget még magasabbra, az ismertséget még szélesebbre tudjuk helyezni. Köszönjük!”

Budapest, 2014. október 16. – 2014-ben, az előző két évben elnyert Superbrands díjak után, a MagyarBrands elismerést is elnyerte a HELL energiaital márka. A 2010 óta Magyarországon piacvezető energiaital 100 százalékban magyar tulajdonban van és Európa legmodernebb gyárában, hazai munkaerő alkalmazásával készül.

Idén ötödik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel azokat a magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek mind nemzeti, mind nemzetközi viszonylatban is. A programban részt vevő márkák önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése és ismertség fókuszú fogyasztói kutatás alapján kapták meg az elismerést. Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás,) valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) alapján a HELL igazi magyar márkának számít, minőségi, üzleti és a fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói márka egyike legyen.

A 2010-ben életre hívott MagyarBrands program legfőbb célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre. A magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. A MagyarBrands hazai márkákat díjaz, melyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják.

A díjazott márkákhoz kapcsolt értékek olyan kézzel fogható előnyt jelentenek, amely révén növelhető a termékek megbízhatósága, elismertsége.

2012. október – A Strategic Manufacturing Awards idei díjátadó gáláján Magyarországot a HELL ENERGY képviselte tegnap Düsseldorfban. Először sikerült ugyanis magyar vállalat gyárának bekerülnie Európa legjobbjai közé. A HELL szikszói töltőüzeme a Globális és Világszínvonalú Gyártás kategóriában jutott a rangos nemzetközi szakmai zsűri döntése alapján a legjobb három közé. A kategória 2012-es győztese végül a 145 ezer alkalmazottal és 4,5 milliárd eurós tavalyi árbevétellel büszkélkedő Cognizant Technology Solutions amerikai vállalat lett, akinek a HELL gyárigazgatója az elsők között gratulált.

A Strategic Manufacturing Awards, melyre most először jelöltek magyar gyártót, évről-évre Európa vezető gyártói számára ítéli oda az elismerést, a legjobb gyártási stratégiákat és legmodernebb, leghatékonyabb gyárakat keresve. A Stratégiai Gyártók Díját a korábbi években olyan világmárkák kapták meg többek között, mint az Alstom, Heineken, L’Oreal, Unilever, Toyota Motor Europe, Sara Lee.

„A HELL ENERGY számára a nominálás ténye önmagában is hatalmas megtiszteltetés és egyedülálló hazai siker, amelyet magyar vállalatnak egészen 2012-ig nem sikerült elérnie. Sikeres, fiatal magyar cég vagyunk, alig több mint egy éve kezdtük meg a Magyarországon piacvezető HELL energiaital saját gyártását, és be tudtunk kerülni abba az előkelő társaságba, amelynek olyan nagy, multinacionális cégek a tagjai, mint például a világhírű L’oreál, vagy a Heineken. Ugyan a mai estén nem tudtuk megszerezni az első helyezést, mégis úgy gondolom, hogy a gálán való részvétel egy újabb mérföldkő cégünk életében, hiszen már nem csak az energiaital gyártók, hanem a kontinens valamennyi gyártója között a legjobb háromban foglalunk helyet. Bízom benne, hogy sikerünk a többi fiatal magyar vállalat számára is példa értékű lesz, és hozzánk hasonlóan, más cégek is mernek majd nagyot álmodni, és világviszonylatban gondolkodni.” – nyilatkozta közvetlenül az eredményhirdetést követően Tarsoly Elemér, a HELL szikszói gyárának igazgatója.

A gyárak „Oscar-díjának” számító elismerés 6 éves múltjának statisztikáit vizsgálva valóban történelmi siker, amit a magyar piacvezető energiaital-gyártó véghezvitt, hiszen a korábbi nomináltak és győztesek döntő többségükben olyan világcégek, amelyek több tízezer alkalmazottal és globális jelenléttel rendelkeznek. Csupán a valaha nominált vállalatok 10 százalékát teszik ki azok a cégek, amelyek kevesebb, mint ötezer alkalmazottat foglalkoztatnak.

2012. április – Ünnepélyes gála keretében adták át –Magyarországon először – a Product of the Year / Az Év Terméke Díjakat. A rangos elismerésért FMCG, OTC és háztartási-műszaki területekről nevezhették be a gyártók és a forgalmazók új, innovatív termékeiket, amelyen összesen 17 kategóriában mérettethették meg magukat a hazai kereskedelmi forgalomban megtalálható árucikkek. Az Energiaital kategória-nyertese, a tavaly ősszel forgalomba került HELL New Generation lett, amely hozzáadott koffein helyett két új, egészségesebb összetevővel, a mate teával és teobrominnal készül.

A Product of the Year a világ egyik legjelentősebb innovációs termékdíjazási rendszere, amely 25 évvel ezelőtt Franciaországból indult és napjainkra már 29 országban működik, és közel hárommilliárd vásárlóhoz ér el. A nemzetközi Product of the Year programba illeszkedve 2011 őszén Magyarországon is útjára indult Az Év Terméke Díj, így tegnap este először adták át a fogyasztói szavazatok alapján kiérdemelt elismerést. A díjra minden évben új és innovatív termékekkel lehet nevezni, amelyeket először egy szakmai zsűri pontoz. A szakmai grémium által kiválasztott termékek kategóriákba sorolva indultak a közvélemény-kutatáson, és a fogyasztók kategóriánként választották meg az év termékeit. A hazai piackutatás 2000 főt bevonásával, reprezentatív felmérés keretében derítette fel az aktuális trendeket és a fogyasztók által leginkább kedvelt termékeket.

Az innováció elkötelezett híveként a megmérettetésen a HELL ENERGY Magyarország Kft. is részt vett forradalmian új energiaitalával, a HELL New Generation-nel, amely az energiaitalok új, egészségesebb generációját képviseli. A miskolci székhelyű magyar vállalkozás másfél éves kutató-fejlesztő munka eredményeként alkotta meg új termékének receptúráját, amelyben a hozzáadott koffein helyett természetes összetevők biztosítják a terméktől elvárt élénkítő hatást. A HELL New Generation alkotóelemei a hozzáadott koffein helyett a mate tea és a teobromin, amelyeknek több áldásos hatása is régóta ismert a szakemberek előtt.

A HELL ENERGY nevében az elismerést, amelyet a cég egy éven keresztül használhat majd a termékén, Szabari József régióigazgató vette át: „Az Év Terméke Díj azért keltette fel az érdeklődésünket, mert ez az Európában már negyed évszázdos múltra visszatekintő innovációs termékdíjazási rendszer a fogyasztók véleményén alapul, és számunkra a fogyasztóink rólunk alkotott véleménye elsődleges szempont és visszaigazolás. Így örömmel üdvözöltük, hogy tavaly hazánkban is útjára indult az a megmérettetés, amelyre a gyártók új és innovatív termékeiket nevezhetik a gyorsan forgó fogyasztási cikkek (FMCG) kategóriáiban. Minthogy a HELL – közel másfél éves kutató munka eredményeként – olyan új piaci igényeket kielégítő, innovatív terméket dobott piacra tavaly szeptemberben, mint az egészségesebb összetevőkkel készülő HELL New Generation energiaital, így mindenképpen úgy gondoltuk, érdemes jelentkeznünk erre a rangos megmérettetésre. És amint az eredmény mutatja, fogyasztóink díjazták fáradozásunkat, és az energiaital kategóriában minket pozícionáltak az első helyre.” – mondta el a díjjal kapcsolatban a régióigazgató.

Az eddigi tapasztalatok és a külföldi példák azt bizonyítják, hogy a győztes, és Az Év Terméke díj logóját használó vállalatok termékei konkrét kereskedelmi előnyt is szereztek. 2008-ban Franciaországban átlagosan 25,5 százalékkal nőtt a díj logóját viselő termékek forgalma. Mindemellett a franciaországi tapasztalatok azt is bizonyították, hogy maguk a fogyasztók is egyfajta mérceként tekintenek a termékdíj logójára: a 15-49 éves korosztályban nagyon magas a védjegy ismertsége, és a díjazott termékekkel szemben a vásárlói bizalom is kimondottan magasnak bizonyult (68 százalék), valamint kiderült az is, hogy a fogyasztók 70 százaléka számára vásárlásra ösztönző erőt jelentett az innovációs védjegy. Idén világviszonylatban több mint 200.000 fogyasztó vett részt a Product of the Year kutatásban.

2012. február – Az év elején – ahogyan már korábban is a világ számos nagy élelmiszeripari kiállításán – Moszkvában képviseltette magát a HELL ENERGY a XIX. Nemzetközi Élelmiszeripari és Ital Szakkiállításán. Moszkva legrangosabb élelmiszeripari seregszemléjén tavaly 55 országból több mint 2000 kiállító vett részt és a látogatók száma meghaladta az 50 ezret. Éppen ezért a kiállítás nem csak Oroszországban, de a FÁK államokban és Kelet-Európában is igen népszerű a beszállítók és disztribútorok között. Tulajdonképpen itt dől el, hogy a következő évben mely termékek tudják megvetni a lábukat Oroszországban, vagy tovább erősíteni jelenlétüket.

Az idei PRODEXPO, a kiállítás történelmének minden eddigi rekordját felülmúlta, mivel több mint 102 ezer m2 területen, 2100 a világ minden tájáról érkezett cég mutatta be termékeit. A kiállítók között ott volt a HELL ENERGY is, aki az orosz piacon még új szereplő, azonban nem titkolt célja, hogy rövid időn belül berobban a piacra. A Forma1, a drift és más technikai sportok rajongói számára biztos, hogy már ismerősen cseng ez a név Oroszországban is, mint ahogy ismerős a sikeres fiatal magyar cég ördögfejes logója is, már a világ 28 országában tudta rákényszeríteni a legnagyobb energiaital-gyártó világmárkákat, hogy számára is helyet szorítsanak a piacon.

Azon szerencséseknek, akiknek alkalmuk volt kilátogatni február 13 és 17 között a PRODEXPO-ra, egy pokolian fontos eseménynek lehettek a tanúi: az orosz alkoholmentes italok piacára ugyanis betört egy új vakmerő játékos. Erről hamarosan személyesen is megbizonyosodhatott mindenki, hiszen már márciusban megjelentek a piros-fekete dobozok valamennyi nagyobb élelmiszerüzlet polcain. Természetesen, később a kisebb üzletek felé is tovább bővül a disztribúció.

A HELL standja az egész kiállítás alatt tömegeket vonzott, ami nem utolsó sorban – a finom energiaital mellett – a csinos, ördögszarvat viselő, szexi hostess lányoknak volt köszönhető. Szintén kevés embert hagyott hidegen a kiállított, HELL branddel ellátott Hummer H1, amely esténként Moszkva utcáit járta és pokoli energiával töltött fel mindenkit, aki olyan szerencsés volt, hogy találkozott vele.

2008. október – A CandyGlobe Magyarország Kft. a HELL energiaital hazai sikere mellett, kiemelten fontosnak tartja a nemzetközi terjeszkedést is. A szeptember végi moszkvai World Food – Oroszország legnagyobb kiállítás után október végén, a világ legnagyobb és legrangosabb expo-ján a SIAL-on is egyedi, saját standdal képviseltette magát a márka. A közel 100 négyzetméteres területen 5 nap alatt, minden földrészről megfordultak üzleti partnerek.

A látványos, gyors ütemű növekedés folytatásaként az orosz piacra lépés fontos momentum a HELL márka életében. Ennek első lépése az 1992 óta megrendezésre kerülő moszkvai élelmiszeripari kiállítás, ahol a HELL energiaital először mutatkozott be a szakmai közönségnek!

A pokoli design, a DJ és a különleges – erre az alkalomra készült – ruhákban táncoló lányok senkit sem hagytak hidegen a szakmabeliek és a nézelődők közül.

A márkatulajdonos cég export igazgatójának, Tomas Grosch-nak véleménye szerint, különösen az impulzív termékeknek – mint a HELL energiaital – van szükségük az image-hez méltó megjelenésre az üzleti, szakmai fórumokon is, hasonlóan a fogyasztók felé irányzott kommunikációjukhoz.

A reakciókat összegezve megállapítható, hogy a pozitív visszajelzések nem csak a CandyGlobe Magyarország Kft., hanem a teljes hazai élelmiszerkereskedelmi szakma sikerét is jelentik.

2008. szeptember – A HELL energiaital, amely mindössze 3 éves múltra tekint vissza, komoly márkaértéket képvisel Magyarországon, mindemellett már 14 export piacon van jelen. A látványos, gyors ütemű növekedés folytatásaként az orosz piacra lépés fontos momentum a HELL márka életében. Ennek első lépése az 1992 óta megrendezésre kerülő moszkvai élelmiszeripari kiállítás, ahol a HELL energiaital először mutatkozott be a szakmai közönségnek!

Szeptember második felében a tulajdonos a Candy Globe Mo. Kft. önálló standdal képviselte a márkát Moszkvában, az 1350 kiállító részvételével megrendezett World Food Moscow kiállításon. Az egyedi és figyelemfelkeltő saját standon egymást érték az érdeklődők a kiállító nagy örömére zömmel a – fogyasztási cikkek piacán most éledő – kelet-európai régióból. Az energiaital márka számára elsődlegesen a fogyasztók megnyerése fontos, de a szakma visszajelzései és a szakemberek ítélete is sokat számít, főként ha új piacra lépésről van szó!

Ezért tölti el a HELL energiaital márkatulajdonosát örömmel az a tény, hogy az expo-n kiosztott 5 kategória fődíj közül kettőt, a Legjobb új piaci szereplőnek és a Legjobb energiaitalnak járó elismerést a cég kapta. Az elismeréseket az 1350 kiállító közül nyerte el a HELL, amit Moszkva egyik patinás szállodájában a Mariott Grand Hotelben Tomas Grosch exportigazgató vehetett át!

Töretlen export aktivitás következő állomása az október végén Párizsban tartandó SIAL lesz.

HELL 2 díjat kapott Oroszországban:

  1. Most Impressive Debut
  2. Best Energy drink